Redoviti cjelodnevni desetosatni program
Cjeloviti desetosatni program provodi se u 4 odgojno - obrazovne skupine za djecu u dobi od prve godine života do polaska u u osnovnu školu.
To je cjeloviti razvojni program usmjeren na brigu o zdravlju te optimalno zadovoljavanje djetetovih potreba i poticanje rasta i razvoja u skladu s individualnim mogućnostima djeteta.
Želimo da dijete boravkom u vrtiću:
• osjeća se ugodno i sigurno, uspostavlja socio-emocionalne veze sa svojim odgajateljima, s djecom u svojoj skupini i ostalim odraslim osobama u vrtiću. Želimo da razvija socijalne odnose i vještine i postepeno stječe osnove prosocijalnog ponašanja, da razvija samopoštovanje i pozitivnu sliku o sebi.
• razvija korisne i zdrave navike i ponašanja, stječe osnovna znanja o zdravlju, uspostavlja pozitivan i aktivan odnos prema sebi i svom okolišu.
• osamostaljuje se u zadovoljavanju svojih potreba (prehrana, kulturno-higijenske navike), uči da sve što može učini sam.
• razvija radoznalost i zadovoljava je kroz brojne igre, aktivnosti, projekte. Razvija sposobnosti mišljenja, pamćenja i zaključivanja.
• ima brojne mogućnosti doživljavanja i izražavanja doživljenog kroz govor, pjesmu, ples, crtanje, slikanje, modeliranje, scensko izražavanje i sl.
• obogaćuje vlastita iskustva kroz izlete u prirodu, posjete kazalištima, muzejima i drugim povijesnim i kulturnim institucijama.
U ostvarivanju programa odgojno-obrazovnog rada s djecom, čije polazište su potrebe djece, razvojne karakteristike te individualne osobine i specifičnosti, posebna pažnja posvećuje se stvaranju djeci primjerene i poticajne sredine. Pod time podrazumijevamo organizacijske, materijalne i komunikacijske uvjete za poticanje i podržavanje prirodne radoznalosti, interesa i aktivnosti djeteta.
Bogatstvo materijala, od gotovih didaktičkih do prirodnih i pedagoški nestrukturiranih, pruža djetetu brojne mogućnosti manipuliranja, istraživanja i stvaranja te dijete razvija vještine i sposobnosti i stječe spoznaje o svijetu koji ga okružuje neopterećeno, u zajednici, surađujući s drugom djecom i odraslima.
U promišljanju o kvaliteti odgojno-obrazovnog rada uz odgojitelje sudjeluju i ravnatelj i stručni tim Vrtića, a program u odgojno-obrazovnoj skupini provode dva odgojitelja.
DNEVNI RITAM RADA U VRTIĆKIM SKUPINAMA
6,30 – 7,00 DOLAZAK DJECE U DEŽURNU SKUPINU
7,00 – 8,30 DOLAZAK DJECE U VRTIĆKE SKUPINE
8,15 – 8,45 ZAJUTRAK
9,00 – 10,00 PLANIRANE DNEVNE AKTIVNOSTI (INDIVIDUALNE, GRUPNE I ZAJEDNIČKE)
(rad sa svom djecom prema planu i programu)
10,00 DORUČAK (VOĆE)
10,15 – 11,45 BORAVAK NA OTVORENOM (OVISI O VREMENSKIM PRILIKAMA)
11,30 – 12,15 RUČAK
12,30 – 14,00 POPODNEVNI ODMOR
13,00 – 14,00 GRUPNI I INDIVIDUALNI RAD SA PREDŠKOLCIMA
14,00 – 16,00 UŽINA, SLOBODNE AKTIVNOSTI U SKUPINAMA I ODLAZAK DJECE KUĆAMA
16,00 – 16,30 DEŽURSTVO
DNEVNI RITAM RADA U JASLIČKIM SKUPINAMA
6,30 – 7,00 DOLAZAK DJECE U DEŽURNU SKUPINU
7,00 – 8,30 DOLAZAK DJECE U JASLIČKE SKUPINE
8,15 – 8,45 ZAJUTRAK
9,00 – 10,00 PLANIRANE DNEVNE AKTIVNOSTI (INDIVIDUALNE, GRUPNE I ZAJEDNIČKE)
(rad sa svom djecom prema planu i programu)
10,00 DORUČAK (VOĆE)
10,15 – 11,15 BORAVAK NA OTVORENOM (OVISI O VREMENSKIM PRILIKAMA)
11,00 – 11,45 RUČAK
12,00 – 14,00 POPODNEVNI ODMOR
14,00 – 16,00 UŽINA, SLOBODNE AKTIVNOSTI U SKUPINAMA I ODLAZAK DJECE KUĆAMA
16,00 – 16,30 DEŽURSTVO
Godišnji plan i program odgojno – obrazovnog rada za pedagošku 2020./2021. godinu
Kurikulum za pedagošku 2020./2021. godinu
Godišnje izvješće o ostvarivanju plana i programa odgojno – obrazovnog rada za pedagošku 2019./2020. godinu